قوانین

قوانین کلی مجموعه لودیکو

۱_ هر اکانت که از مجموعه لودیکو خریداری میکنید فقط و فقط برای یک کنسول است و به هیچ عنوان نباید در دو کنسول استفاده شود. اگر اکانت را در دو کنسول وارد کنید بلافاصله اکانت از شما گرفته خواهد شد و هیچ مبلغی عودت داده نمی‌شود.
۲_ به هیچ عنوان نباید اکانت را در اختیار افراد دیگر قرار دهید، اگر اکانت را در اختیار افراد دیگر قرار دهید بلافاصله اکانت از شما گرفته خواهد شد و هیچ مبلغی عودت داده نمی‌شود.
۳_ قبل از خرید تمامی اطلاعات اکانت را در بخش توضیحات مطالعه کنید، در غیر این صورت هیچ اکانتی پس گرفته نخواهد شد.
۴_ آماده سازی اکانت ها نهایتا تا ۴۸ ساعت طول خواهد کشید اما به صورت معمول کمتر از ۱۲ ساعت تحویل داده خواهد شد.
۵_ رعایت احترام با پشتیبانی بسیار مهم است، درصورت مشاهده اکانت از کاربر گرفته خواهد شد و هیچ مبلغی عودت داده نخواهد شد.
۶_ تمامی اکانت ها به صورت ۲۴ ساعته توسط مجموعه لودیکو مانیتورینگ میشوند و تخلفات از قوانین وبسایت سریعتر از چیزی که فکر میکنید به اطلاع مجموعه لودیکو خواهد رسید.
۷_ سایت لودیکو هیچ گونه تعهدی نسبت به تغییر سیاست های ایکس باکس که موجب ایجاد اختلال در عملکرد اکانت باشد را ندارد.
۸_ هر گونه اقدام به تغییر اطلاعات اکانت و تغییر ظرفیت مورد نظر و دیگر اقدامات که در روند عادی اکانت اختلال ایجاد کند. مغایر با قوانین سایت بوده و در صورت مشاهده اکانت از فرد گرفته خواهد شد و هیچ مبلغی عودت داده نخواهد شد.
۹_ خرید از سایت به منظور قبولی شرایط بالا بوده در غیر این

10_  درصورتی که درخواست تعویض اکانت را داشته باشید ( اکانت های بدون مشکل), 30 تا 40 درصد از مبلغ کل محصول از شما دریافت خواهد شد.

11_ هرگونه تغییر در اطلاعات اکانت ها چه ظرفیتی و چه کامل باعث ازبین رفتن گارانتی اکانت میشود و مجموعه لودیکو هیچ مسولیتی در قبال پس دادن اکانت و عودت وجه نخواهد داشت.

قوانین استفاده از اکانت هوم

۱_ زمانی که اکانت هوم خریداری میکنید، بعد از وارد کردن اکانت در کنسول و هوم کردن اکانت باید از اکانت sign out  کنید و دیگر وارد اکانت نشود، اگر دوباره وارد اکانت شوید بلافاصله اکانت از شما گرفته خواهد شد و هیچ مبلغی عودت داده نمی‌شود.
۲_ قبل از خرید اکانت، بازی را دانلود کنید ( جهت راحتی کار خودتون)

قوانین استفاده از اکانت غیر هوم

۱_ درصورتی که اکانت غیر هوم خریداری کنید و اکانت را هوم کنید، بلافاصله اکانت از شما گرفته خواهد شد و هیچ مبلغی عودت داده نمی‌شود. پس در هنگام وارد کردن اکانت دقت لازم را داشته باشید.
۲_ پس از روشن نمودن ایکس باکس به اکانت غیر هوم خریداری شده لاگین می کنید و سپس از طریق Switch Profile ، سوئیچ می کنید به اکانت اصلی خود وارد میشوید و بازی را از اکانت اصلی اجرا می کنید .(امکان اجرای بازی مورد نظر را در اکانت خریداری شده از سایت را دارا می باشید اما برای ذخیره سیو ها و اچیومنت ها روی اکانت خود باید سوئیچ کنید به اکانت خودتان )، به هیچ عنوان نباید بازی را روی اکانت خریداری شده اجرا کنید.

قوانین اجاره بازی

1- ارایه کارت ملی به پشتیبانی جهت اجاره بازی الزامی است.

2- کارت ملی و شماره تماس ثبت شده هنگام سفارش باید به نام سفارش دهنده باشد.

3- سفارش دهنده باید بیشتر از 18 سال سن داشته باشد.

4- اکانتی که از طرف مجموعه تحویل داده میشود ظرفت غیر هوم است, در صورتی که اکانت را هوم کنید, اکانت بازی از شما گرفته خواهد شد و مبلغی عودت داده نمیشود.

5- اکانت ها دارای تایید 2 مرحله ای میباشند و فقط یک بار کد ورود برای شما ارسال خواهد شد, پس در انتخاب کنسول خود دقت کنید.

6- اگر سفارش خود را برای اجاره یک بازی ثبت کنید و اکانت خالی برای بازی در مجموعه وجود نداشته باشد سفارش شما به صف انتظار منتقل میشود تا زمانی که یک اکانت خالی شود.

7- شما میتوانید دوره اجاره خود را تمدید کنید, اما قبل از به پایان رسیدن دوره فعال شما باید ثبت سفارش مجدد کنید. در غیر این صورت سفارش جدید شما به صف انتظار منتقل میشود.

8- اکانت بازی به شماره تماسی که هنگام سفارش ثبت کرده اید از طریق پیامک ارسال میشود.

قوانین بخش بازی های پلی استیشن

قوانین اکانت بازی ها و اشتراک ها :

1- خریدار اکانت ظرفیتی، به هیچ عنوان نباید تغییری در اکانت ایجاد کند در صورت مشاهده گارانتی از بین میره و اکانت از دسترس شما خارج شده و پولتون عودت داده نمیشه (تغییر مثل : عوض کردن ایمیل ، عوض کردن پسورد ، تغییر آنلاین آیدی ، برداشتن دو مرحله ای اکانت ، خرج کردن پول داخل اکانت و …)

2- اکانت های بازی ظرفیت دوم و سومی که از سایت لودیکو خرید کردین رو در صورت تمایل میتونید بگید تا برای فروش مجدد در سایت موجود کنیم کارمزد فروش مجدد 20 درصد میباشد. شما نمیتوانید اکانت را به کسی بفروشید فروش اکانت فقط از طریق سایت انجام میشود.

3- کسانیکه قصد فروش اکانت ظرفیت دوم یا سوم را دارند باید با هماهنگی پشتیبانی تلگرام اکانت را از روی کنسول خود دی اکتیو کرده و پاک کنند بعد از این کار اکانت برای فروش مجدد در سایت قرار میگیرد.

4- پلاس های ظرفیتی قابل اکتیو و بدون اکتیو، به هیچ وجه قابلیت فروش مجدد و آپگرید به پلن بالاتر ندارند.

5- در مورد اکانت های کامل پلاس، یک اکانت ریجن ترکیه با مشخصات ایمیل و پسورد شما ایجاد میشود و تنها توسط ما اشتراک پلاس داخل اکانت فعال میشود. اکانت بطور کامل متعلق به شما میباشد و با دوست خود مشترک میتوانید استفاده کنید. با توجه به اینکه اکانت بطور کامل مال شما بوده و امکان تغییر ایمیل و پسورد و هر تغییر دیگری از طرف شما وجود دارد تمام مسئولیت حفظ اکانت از هک شدن، دزدی و مشکلات دیگه … بر عهده خریدار میباشد و از سوی سایت لودیکو هیچ ضمانتی نمیشود تنها ضمانت در مورد مدت زمان اشتراک و قانونی بودن میباشد.

6- اکانت ظرفیتی خریداری شده رو فقط روی یک کنسول میتونید استفاده کنید و امکان وارد کردن اکانت داخل سایت یا پلی استیشن اپ وجود ندارد.

7- ممکن است قبل از تحویل اکانت، نیاز به احراز هویت باشد ( تصویر کارت ملی یا شناسنامه و کارت بانکی …)

8- خریدار اکانت نباید تاریخچه چت و صحبت های خود با همکاران پشتیبانی را پاک کند و خدمات پشتیبانی فقط به عزیزانی که اطلاعات خرید و چت ها را داشته باشند ارائه می شود.

9- مبالغی که در کیف پول سایت دارید قابل انتقال یا نقد کردن نیست و تنها میتوانید در خرید محصولات داخل سایت استفاده کنید.

10- با توجه به اینکه اکانت های ظرفیت اول گارانتی خاصی نداشته و دی اکتیو میشوند بعد خرید باید سریع وارد کنسول کنید و تنها 24 ساعت تایم دانلود دیتا دارند یعنی نمیشه شما اکانت ظرفیت اولی را خریداری کنید و بعد چند روز اکانت را وارد کنسول کنید. (24 ساعت از زمانی شروع میشه که اکانت را به شما تحویل بدهیم)

11- در خرید خود دقت کنید و اگه سوالی دارید قبل خرید از پشتیبانی تلگرام ما بپرسید چرا که امکان مرجوعی بدلیل پرداخت مالیات نیست.

گارانتی اکانت ها و اشتراک ها:

1- بن شدن اکانت ها شامل گارانتی نمیباشد و ما هیچ گونه مسئولیتی در قبال تحریم ها و سیاست های سونی نخواهیم داشت و مبلغی عودت داده نمیشود و امکان فروش مجدد ندارند.

2- اکانت های ظرفیت اول گارانتی ندارند البته این اکانت ها قانونی هستن و هیچ مشکلی برای کنسول ایجاد نمیکنند ولی به دلیل دی اکتیو شدن اکانت زمانیکه کنسول را به اینترنت وصل کنید ممکن است بازی قفل شود.

3- ممکن است ما به دلایل امنیتی پسورد اکانت رو تغییر بدیم پسورد جدید به کسانیکه ظرفیت دوم و سوم خریداری کردن داده میشود.

4- در صورت قفل شدن بازی ظرفیت دوم یا سوم ، پشتیبانی ما با ارائه راه حل هایی قفل بازی را باز میکند.

5- با تمام شدن اشتراک پلاس ظرفیتی، گارانتی هم به پایان میرسد.

6- کسانیکه اکانت ظرفیت سوم خریداری میکنند (بازی یا پلاس) با توجه به اینکه باید داخل اکانت تحویل داده شده بهشون بازی کنند، اجازه شارژ گیفت کارت و خرید بازی رو در داخل اکانت های تحویل داده شده از طرف ما رو ندارند و ما هیچ ضمانتی بابت مبالغ شارژ شده یا بازیهای خریداری شده نداریم.

7- کسانی که ظرفیت سوم خریداری میکنند به هیچ عنوان نباید در چت ها از الفاظ رکیک و فحش و … استفاده کنند در صورت مشاهده یا اخطار دادن سونی گارانتی اکانت از بین رفته و اکانت از دسترس شما خارج شده و پولتون عودت داده نمیشه.